Általános Szerződési Feltételek

Ön mint felhasználó a www.schindler.hu weboldal (a továbbiakban: Honlap) használatával tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:

  1. A Honlapon folytatott tevékenység

A Honlap célja a SCHINDLER tetőtéri ablakok, tartozékok, árnyékolók és kiegészítő termékek interneten történő bemutatása, kiskereskedelmi értékesítése és – igény szerint – házhoz szállítása a vásárlók részére. A Honlap üzemeltetője az Schindler Dachfenster Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató).

  1.  A Szolgáltató adatai

 

Cégnév: SCHINDLER DACHFENSTER KFT.

Székhely:  6000 Kecskemét, Szilágyi E. u. 92. I/5.

Képviselő neve:  Fülöp Gyula

Cégjegyzékszám:   03-09-108940

Nyilvántartásba vette:   Bács-Kiskun megyei Bíróság mint cégbíróság

Telephely:   6000 Kecskemét, Halasi út 29.

Adószám:   12635049-2-03

Számlavezető pénzintézet:  RAIFFEISEN Bank Zrt.

Pénzforgalmi jelzőszáma:     HU 87 12076910-01448823-00100007

Telefonszám:    +36 76 320 772; +36 76 504 905

Fax:    +36 76 504 904

E-mail:    info@schindler.hu

Internet:    http://www.schindler.hu

  1. A megrendelés menete

Ön a Honlapon szereplő termékek közül a „kiválasztom” ikonra kattintva kiválaszthatja a megrendelni kívánt termék fajtáját. A kiválasztott termék adatlapján a termék méretének, esetlegesen színének és darabszámának megadása után, a „kosárba rakom” linkre kattintva létrehozhatja a megrendelni kívánt termékek listáját. A „kosár megtekintése” linkre kattintva megtekintheti és ellenőrizheti a listát.
A „kosár frissítése” ikonnal a mennyiség megváltoztathatja a belistázott termékek darabszámát illetve az „X” ikonra kattintva törölheti a listából az adott terméket. A „tovább a pénztárhoz” linkre kattintva véglegesítheti a megrendelni kívánt termékek listáját.

A „Pénztár” oldalon megjelenő űrlapon Ön megadja a számlázási adatokat (név, cégnév, cím) a szállítási címet, ha ez nem azonos a számlázási címmel, valamint a szállítással kapcsolatos megjegyzését, és a fizetés módját (előre utalással vagy készpénzben átvételkor). Ezt követően a „megrendelés elküldése” ikonra kattintva véglegesíti és küldi el a megrendelését.

  1. A megrendelések feldolgozása

Az elküldött megrendelést a Szolgáltató egy automatikus visszaigazoló levéllel visszaigazolja az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a megrendelés adatait. A szállítási szerződés az Ön megrendelésének a Szolgáltató által történő visszaigazolásával (elfogadásával) jön létre.

Amennyiben a visszaigazolás a megrendeléstől számított 24 órán belül nem érkezik meg Önhöz, úgy kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

  1. A megrendelések teljesítése

5.1.  Szállítási határidők

G2 és G31 üvegezésű ablakok:  10 munkanapon belül

G3 üvegezésű ablakok:  15 munkanapon belül

Árnyékolók, távnyitó rudak, hőszigetelő keretek: 5 munkanapon belül

TNY távnyitó motor:   30 munkanapon belül

A szolgáltató haladéktalanul tájékoztatja Önt, ha a teljesítési határidőket nem tudja betartani.

5.2. Az áru átvétele a szállítási címen

 Kérésére a Szolgáltató vállalja a megrendelt termék kiszállítását az Ön által megadott címre, ahol a Szolgáltató vagy megbízottja a terméket átadja az Ön részére. Az áruról kiállított számla a termék csomagolásában van elhelyezve.

Ön megtagadhatja az áru átvételét, ha a terméken sérülést tapasztal. Ez esetben kérje jegyzőkönyv felvételét. Utólagos jegyzőkönyv nélküli reklamációt a Szolgáltató nem fogad el.

A szállítás dátumáról a Szolgáltató telefonon, vagy e-mailben értesíti Önt.

A Szolgáltató jogosult más szállítási vállalkozók szolgáltatásait igénybe venni.

5.3. Az áru átvétele a Szolgáltató telephelyén

Ön a megrendelt terméket személyesen is átveheti a Szolgáltató telephelyén. A termék átvételének legkorábbi időpontjáról a Szolgáltató előzetesen tájékoztatja Önt. A termék átvételére munkanapokon 8 és 15 óra között van lehetősége.

  1. Fizetés

    Fizetésre csak magyar forintban van lehetőség.

6.1. Banki átutalás. Banki átutalás esetén a termék vételárát és a felszámolt szállítási díjat Ön közvetlenül a Szolgáltató bankszámlájára utalja át.  Banki átutalás esetén az átvételre csak az átutalás jóváírását követően van lehetőség.

6.2. Készpénzes fizetés. Készpénzes fizetés esetén a termék vételárát a szállítási címen történő átvételkor Ön, az árú kézbesítője részére, telephelyi átvételkor a Szolgáltató telephelyén fizeti meg. Az árú átvételére csak a fizetést követően kerülhet sor.

  1. Jótállás, garancia

  A Szolgáltató a tetőtéri ablakokra és tartozékokra 5 év, az árnyékolókra és kiegészítő termékekre 1 év jótállást (garanciát) vállal. A jótállási idő alatt a Szolgáltató vállalja a hibás termék kijavítását vagy cseréjét. A jótállási kötelezettség azon hibákra vonatkozik, amelyek már átvételkor fennálltak.

  A szolgáltató mentesül a jótállási kötelezettségek alól, ha a termék beépítése nem a beépítési útmutatónak megfelelően történt vagy Ön nem tartotta be a kezelési és karbantartási utasításokat.

 A beépítési kezelési és karbantartási utasítást minden termékhez a csomagolással mellékelünk.

  1. Elállási jog

Ön jogosult a termék kézhezvételét követő 8 munkanapon belül az adásvételtől indokolás nélkül elállni. Elállási nyilatkozatát a Szolgáltatói adatok között feltüntetett telefonszámon, postai vagy e-mail címen közölheti a Szolgáltatóval. Ebben az esetben a Szolgáltató köteles a termék vételárát az elállás közlésétől számított 30 napon belül az Ön részére visszatéríteni.

Elállás esetén a termék visszaszolgáltatásának költségei Önt terhelik, ezen kívül a Szolgáltató jogosult a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését követelni Öntől. Ezeken kívül Önt az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli.

Abban az esetben,  ha a Szolgáltató  a szerződés szerinti  termék  helyett  a „Jótállás és szavatosság” pontban leírtak szerinti helyettesítő termékkel teljesít, elállás esetén a termék visszaszolgáltatásának költségeit is a Szolgáltató viseli.

  1. Panaszkezelés

Ön a termékekkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait a Szolgáltató e-mail címére jelentheti be. Panaszait a lehető legrövidebb időn belül a Szolgáltató kivizsgálja és ennek eredményéről haladéktalanul tájékoztatja Önt.

  1. Adatvédelem

A Szolgáltató az Ön személyes adatait titkosnak tekinti és azokat kizárólag az Ön megrendelésének teljesítéséhez, használja fel. Az adatokat a Szolgáltató kívülálló személyek előtt kizárólag az Ön kifejezett és egyértelmű hozzájárulása, illetve a jogszabályok kötelező előírásai alapján fedheti fel.

  1. Vegyes rendelkezések

Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket egyoldalúan módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követő megrendelésekre vonatkoznak.

     Az Általános Szerződési Feltételek jelenlegi szövegének hatályba lépési dátuma: 2016. március 15.