Általános Szerződési Feltételek

Ön mint felhasználó a Schindler Tetőablak Kft (továbbiakban Szolgáltató) által üzemeltetett www.schindler.hu weboldal (továbbiakban Honlap) használatával tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat:

  1. A Honlapon folytatott tevékenység

A Honlap célja a SCHINDLER tetőtéri ablakok, tartozékok, árnyékolók és kiegészítő termékek interneten történő bemutatása, kiskereskedelmi értékesítése és – igény szerint – házhoz szállítása a vásárlók részére. A Honlap üzemeltetője az Schindler Tetőablak Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató).

  1.  A megrendelés menete

Ön a Honlapon szereplő termékek közül kiválaszthatja a megvásárolni kívánt terméket. A kiválasztott termék adatlapján a termék méretének, esetlegesen színének és darabszámának megadása után, a „kosárba rakom” linkre kattintva létrehozhatja a megrendelni kívánt termékek listáját. A „kosár megtekintése” linkre kattintva megtekintheti és ellenőrizheti a listát.
A „kosár frissítése” ikonnal a mennyiség megváltoztathatja a belistázott termékek darabszámát illetve az „X” ikonra kattintva törölheti a listából az adott terméket. A „tovább a pénztárhoz” linkre kattintva véglegesítheti a megrendelni kívánt termékek listáját.

A „Pénztár” oldalon megjelenő űrlapon Ön megadja a számlázási adatokat (név, cégnév, cím) a szállítási címet, ha ez nem azonos a számlázási címmel, valamint a szállítással kapcsolatos megjegyzését, és a fizetés módját (előre utalással vagy készpénzben átvételkor). Ezt követően a „megrendelés elküldése” ikonra kattintva véglegesíti és küldi el a megrendelését.

  1. A megrendelések feldolgozása

Az elküldött megrendelést a Szolgáltató egy automatikus visszaigazoló levéllel visszaigazolja az Ön e-mail címére, amely tartalmazza a megrendelés adatait. A szállítási szerződés az Ön megrendelésének a Szolgáltató által történő visszaigazolásával (elfogadásával) jön létre.

Amennyiben a visszaigazolás a megrendeléstől számított 24 órán belül nem érkezik meg Önhöz, úgy kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

  1. A megrendelések teljesítése

5.1.  Szállítási (teljesítési) határidők

G2 és G31 üvegezésű ablakok:  10 munkanapon belül

G3 üvegezésű ablakok:  15 munkanapon belül

Árnyékolók, távnyitó rudak, hőszigetelő keretek: 5 munkanapon belül

TNY távnyitó motor:   30 munkanapon belül

A szolgáltató haladéktalanul tájékoztatja Önt, ha a teljesítési határidőket nem tudja betartani.

5.2. Az áru átvétele a szállítási címen

Kérésére a Szolgáltató vállalja a megrendelt termékek kiszállítását az Ön álétal megadott címre, ahol átadja az Ön részére. Ön megtagadhatja az áru átvételét, ha a csomagoláson, vagy a terméken sérülést tapasztal. Utólagos reklamációt a Szolgáltató nem fogad el.

Az áru kiszállításának és átadásának körülményeiről a Szolgáltató a Honlapján részletes tájékoztatást ad.

A szállítás dátumáról a Szolgáltató telefonon, vagy e-mailben értesíti Önt.

A Szolgáltató jogosult más szállítási vállalkozók szolgáltatásait igénybe venni.

5.3. Az áru átvétele a Szolgáltató telephelyén

Ön a megrendelt termékeket a Szolgáltató telephelyén személyesen is átveheti. Az áru átvételének legkorábbi időpontjáról a Szolgáltató előzetesen tájékoztatja Önt.

Az áru átvételére munkanapokon 8-14 óra között van lehetőség.

  1. Fizetés

Önnek lehetősége van a megrendelt terméket banki átutalással, vagy készpénzzel is kifizetni.

6.1. Banki átutalás. Banki átutalás esetén a termék vételárát és a felszámolt szállítási díjat Ön közvetlenül a Szolgáltató bankszámlájára utalja át. Banki átutalás esetén a kiszállítást a Szolgáltató csak az átutalás jóváírását követően indítja el.

6.2. Készpénzfizetés. Készpénzfizetés esetén Ön a termék vételárát a szállítási címen történő átvételkor (utánvétellel) az áru kézbesítője részére, telephelyi átvételkor a Szolgáltató telephelyén fizeti meg.

Fizetésre csak magyar forintban van lehetőség.

  1. Jótállás, garancia

  A Szolgáltató a tetőtéri ablakokra és tartozékokra 5 év, az árnyékolókra és kiegészítő termékekre 1 év jótállást (garanciát) vállal. A jótállási idő alatt a Szolgáltató vállalja a hibás termék kijavítását vagy cseréjét. A jótállási kötelezettség azon hibákra vonatkozik, amelyek már átvételkor fennálltak.

A szolgáltató mentesül a jótállási kötelezettségek alól, ha a termék beépítése nem a beépítési útmutatónak megfelelően történt vagy Ön nem tartotta be a kezelési és karbantartási utasításokat.

A beépítési kezelési és karbantartási utasítást minden termékhez a csomagolással mellékelünk.

  1. Elállási jog

Ön jogosult a termék kézhezvételét követő 8 napon belül az adásvételtől indoklás nélkül elállni. Elállási nyilatkozatát e-mailben vagy postai úton közölheti a Szolgáltatóval. Ebben az esetben a Szolgáltató köteles a termék vételárát az elállás közlésétől számított 30 napon belül visszatéríteni az Ön részére.

Elállás esetén a termék visszaszállításának költségei Önt terhelik.

Abban az esetben,  ha a Szolgáltató  a szerződés szerinti  termék  helyett  a „Jótállás és szavatosság” pontban leírtak szerinti helyettesítő termékkel teljesít, elállás esetén a termék visszaszolgáltatásának költségeit is a Szolgáltató viseli.

  1. Panaszkezelés

Ön a termékekkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos panaszait a Szolgáltató e-mail címére jelentheti be. Panaszait a lehető legrövidebb időn belül a Szolgáltató kivizsgálja és ennek eredményéről haladéktalanul tájékoztatja Önt.

  1. Adatvédelem

A Szolgáltató az Ön személyes adatait titkosnak tekinti és azokat kizárólag az Ön megrendelésének teljesítéséhez, használja fel. Az adatokat a Szolgáltató kívülálló személyek előtt kizárólag az Ön kifejezett és egyértelmű hozzájárulása, illetve a jogszabályok kötelező előírásai alapján fedheti fel.

  1. Vegyes rendelkezések

Szolgáltató jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket egyoldalúan módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követő megrendelésekre vonatkoznak.

     Az Általános Szerződési Feltételek jelenlegi szövegének hatályba lépési dátuma: 2016. március 15.